a PERFUMOLIC n a MUSICIAN

Hello semua! Nama saya Daniel, panggil je Dan .Saya seorang pelajar jurusan Economy di salah sebuah university kat Jepun. My hobby is maen gitar n kumpul PERFUME. so, Bila da duduk Jepun, saya mendapati kat Jepun kalau kat kedai diorang jual perfume mmg murah2 gile ar. So sebagai peminat perfume tegar, mmg best ar shopping perfume kat Jepon ni. Da la ORI, murah pulak tu.

Oleh sbb saya ni suke sharing2, saya rase tak salah saya nak kongsi "kemurahan" perfume kat jepun ni dengan korang sume kat Malaysia. Buat pengetahuan korang, harga perfume yg korang beli kat Malaysia tu mahal sebab tax yang melampau tinggi kat Malaysia. Tapi kat Jepun tax die tak mahal, so sbb tu la boleh dapat murah! =)

Then saya terfikir ar nak buat bisness kecil-kecilan dgn jual perfume ni kat rakan-rakan saya kat Malaysia. Pastu dorang cadang ar saye buat akaun FB/Blogger utk buat bisnes perfume ni secare online. Harap semua rakan2 FB/Blogger saya ni dapat tlg memajukan bisnes yg halal ni n dalam mase yang same kite sharing kegembiraan bersama! oh yeAH!!

p/s:
Lagi satu, sekali lagi nak ditegaskan lagi, perfume yg saya promote ni 100% ori, siap ngan kotak yang berplastik plak tu! Utk pengetahuan korang, jepun xjual barang tiruan. Bukan rejected2 mane, xde kotak ar, tudung longgar dan sebagainye. Anda akan dapat yg sebijik mcm anda selalu beli kat Parkson dan Jusco tu. =)

Monday 28 March 2011

Tommy Hilfiger Tommy Summer 2008 for Men




Tommy Hilfiger Tommy Summer 2008 for Men
Harga Kedai RM 240
Harga PerfumeTalk RM 130
perghhh!!

No comments:

Post a Comment